Incompany SEO-opleiding
Onze advanced incompany SEO-opleiding is gericht op digitale marketeers, copywriters, product owners en developers met basiskennis van SEO. Het doel van de opleiding is om de SEO-kennis binnen het team te verhogen, cases te delen en handige werkmethodes of handvaten aan te reiken.
Wie geeft de opleiding?
Ervaren SEO-specialist Mathias Noyez
Mathias heeft meer dan zes jaar ervaring als SEO-specialist bij verschillende bedrijven, waaronder DPG Media, Teamleader, PwC, en i-Mens. Hij is de aangewezen persoon om je SEO-kennis naar een hoger niveau te tillen. Hij is oprichter van SEO Benelux, lid van het Frankwatching SEO-panel en volgt regelmatig opleidingen in binnen- en buitenland.

Aan deze bedrijven gaven we reeds SEO opleidingen
Inhoud van de SEO opleiding
Deel 1: Intro, content & autoriteit
- Intro (Waarom is SEO belangrijk?)
- Het verleden en de toekomst van Google, SEO trends
- Zoekwoordenonderzoek
- On-page factoren, content aanpak & EEAT (incl. content clusters aanpak)
- Content en het gebruik van AI
- Autoriteit & linkbuilding
Deel 2: Technische SEO, SEO-migraties & dashboarding
- Hoe werkt Google (technische kant)
- Technische SEO-factoren
- SEO-audits (factoren, mogelijke issues, communicatie + tools)
- SEO-migraties (aanpak)
- Monitoring & rapportage
1 uur opvolgingsgesprek: Na de opleiding heb je recht op 1 uur opvolging om extra vragen te beantwoorden (1 x per bedrijf)
Praktische info
Duurtijd: De opleiding is verdeeld in twee delen van elk 3,5 uur. Deze kunnen op één dag gegeven worden of over twee dagen verdeeld worden.
Voorbereiding: Min. 2 weken voor de opleiding wordt een meeting ingepland om de voorkennis, focus en mogelijke cases te bespreken.
Neem SEO zelf in handen
Na onze opleiding kan je zelf aan de slag met:
Wij zijn Depends
Een agency dat zich volledig toespitst op SEO. Geen breed online marketingbureau, wel ervaren SEO-specialisten met liefde voor het vak.
Wij geloven dat focus de sleutel tot sterke resultaten is. Daarom concentreren wij ons uitsluitend op datgene waarin we excelleren: zoekmachineoptimalisatie. Wij zien SEO niet als een alleenstaand gegeven, maar als onderdeel van de volledige marketingmix. Synergie tussen SEO en de andere on- en offline marketingactiviteiten staat centraal in onze aanpak.
